فروش ویلاهای لوکس در استانبول

برای فروش ویلا چهار خوابه 256 - 271 مترمربع

همه می گویند این ویلای دلخواه من است.  اگر شما برای بازدید  این ویلا در استانبول ، بیائید قلب شما را ، اینجا برای همیشه خواهد ربود. شرکت مجری ساخت و ساز  این ویلاهای نفیس  در استانبول رابه ارمغان  آورده  تا مطمئن نسبت به خرید اقدام نمائید . پروژه در زمینی، به مساحت 51000 مترمربع ، و با 49 ویلا برای فروش در استانبول احداث گردیده است . این ویلا ها چهار اتاق خوابه و با زیربنای از 256 تا271 مترمربع  ساخته شده اند ، با فضائی سخاوتمندانه برای ساکنان.ساخت و ساز این ویلاها با توجه به مقررات زلزله انجام شده است، و فضای داخلی پرخرج و مجلل میباشد . این املاک در استانبول تنها جای مناسب برای شماست اگر شما تمایل به  شیوه زندگی سلطنتی داشته باشید .

این سایت  امکانات متعددی ارائه می دهد، از جمله زمین بازی برای بچه ها، استخر روباز،نگهبانی و دوربین مدار بسته در24 ساعت، زمین تنیس، پارکینگ جداگانه برای هر ویلا، و یک فهرست بی پایان دیگر. برای امکانات اولیه، ویژگی های ساختمان شامل یک ژنراتور برای قطع برق، مخزن آب، و یک مخزن تامین فشار. مهمترین عامل در خرید ویلا در استانبول عامل هزینه است و مهمترین امتیاز قیمتهای از 425000 تا 638،000  یوروئی ارائه شده در اینمجموعه است. از این رو، این خانه در استانبول نه تنها لوکس، بلکه مقرون به صرفه هستند .

... درخواست اطلاعات بیشتر »



Alarm (Fire) Alarm (Theft) Wi-Fi Security Camera Generator White Goods Air Conditioning Garden Gym Fitness Sauna Spa Car Park Play Park Pool Cable TV - Satellite VIP Services Nature view City view