فروش آپارتمان با ترقی زیاد در استانبول

برای فروش آپارتمان یکخوابه, سه خوابه 95 - 281 مترمربع

این 240 آپارتمان مسکونی در استانبول در دو برج 35 طبقه در دسترس هستند.آپارتمانها با طرز کار بسیار عالی ساخته شده اند ودر مدت زمان نسبتا" کوتاه ، چرا که بایستی خریداران محترم را از ترکیه و همچنین از خارج از کشور را جذب بنمایند .

این مجموعه  دارای یک مرکز کسب و کار 22 واحدی ، یک بیمارستان با چند واحد تخصصی بزرگ و انبوهی از امکانات دیگر مثل مراکز خرید، رستوران ها، وغیره است تا زندگی  بسیار مناسب برای ساکنان  این آپارتمانها در استانبول فراهم گردد . 

زیربنای آپارتمان های  فروشی در استانبول  از 95 متر مربع (یکخوابه) تا 330 (چهارخوابه) متر مربع متغییر است. همه مصالح مصرفی برای ساخت و سازدر این آپارتمانها از بهترین نوع موجوددر بازار تامین شده است، با توجه به اینکه سازندگان بیش از 43 سال در این زمینه تجربه دارند .

اتاق های بزرگ، کف، پنجره ها، درب ها، تنظیم روشنایی، تهویه مطبوع و تمام فعالیت های دیگر باتمام رسیده است ، با دقت و برنامه ریزی دقیق ، و نتایج به دست آمده برای همه قابل مشاهده است. آشپزخانه و حمام نیز بازتاب نیازهای زندگی اقشار بالای جامعه است. این از این رو، یکی از بهترین آپارتمانهای  مناسب خریداری در استانبول میباشند . 

امکانات لازم برای استفاده ساکنان این آپارتمانها ، مانند پارکینگ،نگهبانی 24 ساعته ، استخرهای سرپوشیده ورو باز،  سالن وزمینهای ورزشی و زیرساخت های تفریحی مانند تنیس و اسکواش، همراه با خدمات فروشگاهی ، همه در دسترس میباشند . ابا خرید این آپارتمانها ، زندگی شما به یک زندگی آسان و راحت ،تبدیل خواهد شد .

... درخواست اطلاعات بیشتر »



Alarm (Fire) Alarm (Theft) Wi-Fi Security Camera Generator White Goods Air Conditioning Gym Fitness Sauna Spa Cinema Car Park Play Park Pool Grocery Cable TV - Satellite VIP Services Elevator Sea view Nature view City view