آپارتمان سه خوابه مدرن و جذاب در استانبول

برای فروش آپارتمان دو خوابه 214 مترمربع

آپارتمانهای سلطنتی  

برنامه ریزی برای خرید یک آپارتمان دراستانبول خب، هیچ چیز بهتر از این پروژه وجود ندارد. شرکت مجری ، مقامات محلی، گروه مهندسی عمران اودتو،   معماران، آلبرت  - همکاری و کارگاه با مسئولیت محدود باعث میشوند تا از بهترین خانه ها در استانبول باشند. این پروژه در سال 2005 آغاز شده و در حال حاضر در مرحله پایانیست و با آپارتمان های عجیب و غریب برای فروش در استانبول آماده است. بهترین بخش این آپارتمان ها اینستکه محل سکونتی سلطنتی برای شما و خانواده شما است. مجموعه ای آپارتمان سه اتاق خوابه ، ساخته شده با زیربنای 134 مترمربع و با شروع قیمت از 226000 یورو.

خوب ساخته شده و ساخته شده درمحل مناسب، این املاک در استانبول ، ارزشمند برای پرداخت مبلغ فوق هستند. به غیر ازدید و چشم انداز، ساختمان ها ساختاری خوب دارند ، و درمجموعه بسیاری از امکانات  ارائه شده است.

 از جوانب مثبت زندگی در اینجا امکانات عمومیست که در دسترس هستند . این آپارتمان در استانبول در یک مجتمع است که در آن نگهبانی امنیتی 24 ساعته ، استخر، زمین تنیس، مینی گلف، وخیلی چیزهای  سرگرم کننده تر وجود دارند ، واقع شده است. برای بچه ها، یک زمین بازی، زمین اسکیت ، و بالا رفتن از دیوار. خرید این ملک را در استانبول ، نه تنها ارزشمند است، بلکه می توان بعنوان سرمایه گذاری هم به اینموضوع نگاه کرد.

... درخواست اطلاعات بیشتر »



Alarm (Fire) Alarm (Theft) Wi-Fi Security Camera Generator White Goods Air Conditioning Garden Basketball Volleyball Tennis Fitness Sauna Spa Car Park Play Park Pool Cable TV - Satellite VIP Services Elevator Nature view City view